lördag

gårdagens kväll började hos anna vid kl fem, det lagades mat och så småning om när alla var komna satte vi oss till bords och åt :) så småning om börjades det förfesta och fixas och under den tiden smet jag ut lite och tog en promenix med sofie eftersom hon var där i krokarna ;)
om jag inte mins fel så var kl tio när jag och anna gick och mötte upp killarna, jag blev inte så långvarig i deras sällskap utan tog mitt pick och pack och drog vidare till lövstalöt.

idag kom jag hem vid kl tolv och åkte ganska snabbt vidare till stallet där jag varit tills typ nu.  vi inte hade så mycket att göra där, fördrev den mästa tiden med matilda. sen började vi göra i ordning tills tävlingen som ska vara där imorgon, själv ska jag till jälla och tävla, väldigt skönt då det bara ligger på andra sidan vägen :)

nu funderar jag starkt på att gå och äta, har endast fått i mig en tallrik gröt idag så det är på tiden för ny mat nu!
jag är i väldigt stort behov av sömn också, så kvällen får spendras hemma!

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0