måndag

Idag var det första dagen på praktiken och dagen gick rellativt snabbt och det var inte så speciellt tråkigt. och man ser enmassa roligt folk ;) Redan innan vi börjat stötte vi på en gammal gubbe som slog mig på rumpan och började prata med mig som om vi kände varandra, jag trodde han var senil och hade fått för sig att jag var hans barnbarn, så jag vart helt ställd och fick inte fram ett enda ord. (ibland får jag till det) efter en stund åter vände han och drog judith i håret, haha :D 
och lunchen spenderades på mc donalds då även eve kom och åt :) och så fann vi christohper där med, så han fick äta med oss så sara kunde utnyttja honom ;D hahah.

har varit och tränat och det gick bra :) om en timme ska jag gå till martin och våldgästa honom och victor..

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0