måndag

skönt att vara tillbaka i skolan, dock hade jag engelska prov vilket inte jag viste. men det gick bra endå :)
och nu ska ni få höra, sanne äter inte vilda djur. så hon har en pool full med lax och torsk som hon tämmjer :) sen kuttar vi dom och äter! något att tänka på?! heeeeh.

har tränat och pluggat lite. har nämligen matte prov på onsdag, ekonomi prov på torsdag.
och nästa vecka har vi psykologi prov på onsdagen och engelskaprov (igen) på torsdagen.  woho (Y)

och nu ska jag som vanligt lägga mig i sängen, och kolla på oc. spännande va :) ?
vi kanske ses'

Kommentarer
Postat av: sanne

ÄRU SJUK ELLER?

2008-03-10 @ 22:10:12
Postat av: ingrid

nej, men jag är schöön !

2008-03-11 @ 15:41:22
URL: http://iingridpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0