onsdag

det första jag gjorde i skolan idag var att ramla i trappan :( och nu ramlade jag verkligen på riktigt :O slog mitt ben också och tror att typ fel perosner såg det med.. men vad gör man inte för att märkas lite :D heeeeh.
två gånger på en vecka, det är verkligen inte okej!

annars var skoldagen bara allmänt jätte tråkig :O och jag tycker att eve kan komma tillbaka till skolan nu!

imorse gick sofie till skolan efter mig, så när jag kom hem var sängen bäddad, kläder vikta och upphängda ;) hon är alltför söt :D
kvällen ska ängnas åt att packa och förmodligen drar jag till allians och tränar med damerna, eftersom jag inte har något liv!

vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0