söndag

matchen igår gick fint, den spelades mot årsta och vi vann med 7-5, två mål gjordes av mig! :)
kvällen spenderades hos min kusin och det var mys. även linn var där vilket vi inte hade räknat med :) och jag har aldrig sett någon skratta så mycket som david igår, han höll på och dö bara min pappa öppnade munnen xD haha.

matchen idag gick faktiskt helt okej, men den slutade dock 1-2.. och måste ju säga att deras målvakt är grym! och förlusten ledde till att vi kom sist i serien :D hahaha fyfan vad ruttet..
tänkte kika lite på oth och vila, är helt slut och min benhinna värker (N)

vi kanske ses'

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha fään va naajs :D vi har aldrig kommit sist någongång ;b

2008-03-04 @ 13:13:59
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0