söndag

imorse blev det en jävla massa stress till en början, för vi hade beräknat att klassen skulle starta senare än vad den gjorde, men det löste sig och det fanns gott om tid =) och eftersom jag inte fick starta med monarch i dag så böt jag och anna hästar.
och för att bara ha ridit hästen en gång gick det super bra! fick en rivning i första klassen, men fick vara med i laget endå och där gick det skit bra, blev nolla och jag är super nöjd :) och laget slutade på en 4de plats av 15 lag :) (bilder kommer)

och hemma i stallet igen var jag halv sex, och sen åkte jag hem och här hemma fann jag kristine och johan på besök ;)

nu ska jag och mamma gå ner i källaren!
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0