söndag

nu är jag hemma igen och såklart har jag haft det lika bra som vanligt :)
spenderade den mästa tiden tillsammans med jonna och regina. men även träffat mycket annat folk!


i fredags sa jag till min pappa att jag ville ha ett påsk ägg så skrattade han åt mig. sen när vi var på en affär och kom fram till godiset frågade han mig om jag verkligen hade varit seriös. och klart som fan att jag var det! så jag fick plocka mitt eget godis och sen fick jag ta ett påsk ägg hos farmor och hälla i godiset och sedan ge det till pappa så han kunde ge mig det på lördagen! har ni hört på maken? :O

"Kan åker mark ge mer mat? Jo, man bygger matäffär på den."
han har varit en del av mina bilfärder fram&tillbaka från skåne ända sedan jag var liten. Har inte du lagt märke till honom anna?

vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0