torsdag

åt precis våfflor och packade klart :) ska gå till skolan om ungefär 20 minuter! och efter ekonomin ska jag till rektorn och sen åker jag ner på stan och förhoppningsvis solar om jag törs (A) ha-ha
därefter åker jag till pappa och vi drar till skåne, jag hoppas ni kommer sakna mig!  smsa mig mycket under bilresan så jag har något att sysselsätta mig med :)
jag stannade dock uppe länge inatt så jag skulle vara trött idag och kunna sova bort bilresan, men nu är jag piggare än någonsin.. (Y) lyckat :D
sen är ju den stora frågan; hur ska vi få plats i bilen?

ha den bästa påsken, det kommer iaf jag ha, jag ska nämligen vara hos min allderles egna gosse då! :)
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0