träning

till min besvikelse får jag ju börja med att berätta att inget lammkött syntes till, eller det fanns ett helt lag, men inte alls han jag väntade mig. men mäst besviken är nog johanna? haha.

tränarna ska sluta efter mora, och ska jag vara lite elak (och ärlig) så vart jag lättad&glad :O förlåt... :$ men dom har absolut inget mer att ge oss och jag är trött på dom, för dom är mesiga, jag vill ha tränare som skriker åt mig och talar om hur dålig jag är, så jag skärper till mig.. men självklart kommer jag sakna dom med! :) dessutom kommer vi få chansen att börja spela med A-laget och jag ska satsa allt för att komma med, dock sa dom ju att dom ville att jag skulle börja där :) , så får hoppas dom håller kvar vid det :)
vi har även alltför många oseriösa spelare.. men nu ska det nog bli ordning! (:

nu ska jag kolla på oth och ha det mys utan martin<3, som jag saknar en hel del :(

godnatt pussys'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0