1 maj

sista april;
jag vaknade upp tillsammans med sofie och linn kl sju på morgonen och sedan mötte vi upp johanna på ica kl 8 för att handla lite. gick hem och fixade mackor och annat, åkte sedan ner på stan vid kl 10. då gick vi till cupido och köpte sallad till lunch! sen gick vi och satte oss på bryggan i stadsparken och åt frukost och sen lunch :) mysigt.
rökte vattenpipa och träffade en massa kul folk, gick där ifrån vid kl 3. då gick vi en sväng till humc och träffade min syster en snabbis och sen gick vi hem till sofie och tog det lugnt ett tag. böjade sedan med maten och allteftersom började det spåras. haha. vi sjöng singstar, och som vanligt var jag tondöv =( och monade för några lamkött utanför så tillslut kom dom och ringde på dörren, och inte bara en gång utan två :O hahaha. as söta var dom :D
vid kl nio begav vi oss till gamla uppsala för att träffa simon och hans kompisar men det var ganska lame så vi gick ganska snabbt tillbaka till sofie för att hämta grejor och begav oss sedan ner på stan igen. då vi egentligen skulle på fest men såklart blev det inte så, så vi häckade på stan ett tag istället. men det var trevligt det med! vi begav oss hem runt två tiden om jag inte minns fel. 
en kväll vi sent kommer glömma...

vaknade runt nio imorse då gick vi upp och kollade på lite film. åt rester från igår och bara låg och degade. 


nu när jag är hemma igen ska jag göra lite nytta och städa mitt rum! sen ska jag ta en powernap! ha.
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0