fredag

idag var det igentligen meningen att vi skulle visa upp filmen som vi gjort, men skivan funkade tyvär inte så det får vänta tills på måndag. sen åkte hela klassen till fyrishov för att spela volleyboll (stavning?), minigolf eller bada :) vi spelade lite volleyboll men gav upp eftersom alla var usla. så jag, sanne och judith spelade minigolf, och jag kom sist. även inträffade en liten olycka då jag tappade ballansen och vinglade in i kanten av banan och vinglade vidare ut på gräset och ramlade till sist ihop vilket resulterade i att jag fick ett köttsår på foten :(  sen gick vi vidare till ute badet och badade lite och johanna blev nerdragen med kläderna på :D ha. det var faktiskt as skönt i vattnet :D

hemma nu igen och ska göra mig i ordning för att sedan ner på stan och möta upp klasstjejorna för en middag på dragonpalace och sedan talangkampen i musikenshus :) med bland annat björn gustafsson :D iiiihihih.


vi kanske ses'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0