fredag

hela den här veckan har gått sjukt segt, och lika så denna dagen. på bilen förstorade jag min hästnörd sida, vilket vi tackar mina kära vänner sanne och sara för! på svenskan ska jag, johanna och sara göra en film, så idag började det spidas planer och jag tror den kommer bli en klassiker! heeh. sen på gympan denna dag fick jag visa vad jag igentligen går för och både tog en lyra och varvade (på mitt eget slag)!!! sen avslutades dagen med ett psykologi prov, som gick väldans bra :) 

nu ska jag ta en promenad och kanske luska ut vad kvällen har att bjuda på, (bland annat annanaspaj) har ni planer ni vill dela med er av så är det bara att görat, jag bangar inte på något!

vi kanske ses'


image228

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ha en bra kväll :)

2008-05-23 @ 15:42:19
URL: http://madeleeinep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0