lördag

ja, örsundsbro var det va?  såklart tyckte inte jag att det var något konstigt att det tog endast en 15 minuter med bussen. men efter någon timme där fick jag förklarat för mig att jag inte alls var i örsundsbro, vi var knappt i närheten av ramsta :P haha.
och så kan jag ju säga att färden hem är en historia för sig! haha.

gick upp kl nio idag för mamma skulle dra med mig ut :O fick ett par skor och ett skärp av hennes kompanion! det tackar vi för :D och nu hålls det på att byggas ett barbord här hemma. ska strax gå och så hur det går för dom :) tänkte ta vara lite på solen med! och sen om nån timme ska jag ut och umgås med min fari!

har ni några smaskiga planer för ikväll få ni gärna dela dom med mig. jag har nämligen inget annat för mig ;)

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0