lördag

går dagen vart inte precis som planerat, men vi började med en jävla vandring på stan helt utan anledning. vi satte oss tillslut på en bänk (som vi fick brotta ner) på bryggan i stadsparken och rökte vattenpipa. och det började allt eftersom komma dit fler och fler folk. efter att ha frysit tillräckligt många timmar begav vi oss in mot stan, och då åkte jag vidare till bjk. där jag både fann anna och sanne ;) men vistelsen där blev inte längre än en halv timme. sen var det dags att bege sig till bussen och åka hem. haha värt ;)

gick upp nio idag och åkte till stallet, fixade saker och byggde bana och sen bara tog det lugnt ett tag. nu ska jag fixa lite till saker och sen lägga mig och försöka sova lite. är i brist på sömn!
ikväll blir det middag och mys med klasstjejorna :)

vi kanske ses'

image215



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0