måndag

och så var det måndag igen.. yey! varit as trött idag men dagen gick rätt fort och gjorde klart mitt självporträtt på bilden......... på torsdag runt lunch hängs dom upp i matsalen! vad sägs om att hänga sig själv? eehe.

varit och tränat efter skolan och det gick super bra :)  sen när jag kom hem har jag pluggat lite matte, fått lite saker lite klarare iaf :) har ju nämligen nationellt prov på torsdag, i över 4 timmar, bara det är ju skrämmande... men vi får hoppas på det bästa (:



ska göra en prövning i franskan, och det innebär ett prov, så ska jag få betyg efter resultatet på provet. Men så kom min lärare idag och säger att jag ska ha en mundlig del också tillsammans med henne :O är det ett jävla skämt eller???! jag har typ inte varit på lektionerna sen i september, hur kan hon tro att jag kan prata franska??

ska lägga mig i sängen och kolla på film!
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0