måndag/dagens

hur tråkig dag som helst! helt meningslös om man frågar mig, så gör inte det.  har varit och tränat och när jag kom hem igen gjorde jag ett försök att plugga geografi, lyckades ett tag men vet dock inte om det gav något resultat.. ska lägga mig i soffan och glo på oc i stället. det är jag ialla fall bra på!


Dagens humör: bra
Dagens mående: helt okej
Dagens borde: plugga geografi
Dagens frisyr: utsläppt, med inbakadfläta i luggen
Dagens klädsel: jeans, svart tubtopp linne, grått skärp, grå kofta, grå ballerina skor
Dagens accesoarer: aaaahh men gissadåh
Dagens smink: mascara, foundation
Dagens bästa: monarch
Dagens sämsta: heladagen, och saknaden
Dagens köp: t-shirt
Dagens sysselsättning: skolan, tränat
Dagens låt: How - Turbulence
Dagens planer: kolla på oc
Dagens materiella vill ha: kläder
Dagens längtan: helgen
Dagens fundering: när ska ändringarna ske?
Dagens beroende: oc
Dagens middag: pasta och annat



men gå och grina då'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0