söndag

godmorgon! vaknade tio i tolv av att mobilen ringde, hade såklart glömt att stänga av ljudet. men det var väl på tiden att vakna antar jag :) och jag antar att ingen kan gissa vem det var. det var iaf min faaaaaaaaari.

igår kväll då, det vart såklart inget sävja, men jag och johanna hade en plan b som vi var på väg mot, men bangade i sista minuten, det hade nämligen kunnat bli en aning stelt, det är ju något man vill undvika! så istället satt vi hemma hos johanna och skrattade åt andra människor. men heeey, det är ju kul det med!
och tove är antagligen den segaste människa jag känner......

bli inte alltför förvånade nu, men jag ska faktiskt snart lägga mig i soffan och kolla på OC!

ha en bra söndagsångest'


Kommentarer
Postat av: Tove

men näääää, ni kunde ju ha kommit, våldgästat!

2008-05-04 @ 14:34:40
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0