talangkampen

jag tror det hette så ialla fall..
vi åt iallafall mat på dragon palace och som vanligt gick alla där ifrån och nog helst ville stoppa fingrarna i halsen för att slippa vara så äckligt mätta. men det var mys och god mat :)
gick till musikenshus sen och kollade på talangkampen och jag tycker att dom flesta bidragen var bra! fanns ju dom som var lite sämre med så klart! och dom som vann ver helt klart jätte bra, men jag gillade noah och gustav från vår skola med, och sam som dansade! :) men alla kan ju inte vinna heller ;)
och kvällens höjdpunkt, Björn Gustafsson, jag dog nog över 10000 gånger! 

imorgon ska jag upp och jobba halv sju, så nu blir det sängen tillsammans med OC!


godnatt'

jag hjärta björn


Kommentarer
Postat av: sanne

fööölj med mig hem björn!!!

2008-05-31 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0