tisdag

hade bara tre lektioner i skolan idag :) skönt det! A, MEN GÅ OCH GRINA DÅ?
haha.

efter skolan skynade jag hem och packade min väska för anna tvingade med mig till fyrishov, hon fick dock muta mig med mat! haha. åkte sen ner på stan tillsammans med henne och åt på jalla, sen satt vi på bryggan ett tag och sen gick vi till fyrishov. var lite på äventyrs badet först eftersom vi var väldigt tidiga, sen simmade jag i 45 minuter medan hon fjollade sig i sin badräckt och simglasögon! sen bubblade vi lite :D

kom hem för en stund sen. och jag hade tänkt gå och sova snart, men känner dock redan nu att jag inte kommer kunna sova inatt så det blir till och titta på film istället.  och jag är as trött.


imorgon ska jag råplugga matte! eehe.
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0