torsdag

gick upp halv åtta imorse tröttare än någonsin, kunde knappt hålla ögonen öppna..
provet då. vad ska jag säga? jag sitter hemma nu och det är 1 timme och 10 minuter kvar av provtiden. jag gick när det hade gått 2 timmar.. men om jag inte kan något mer känns det rätt ovärt att bara sitta där, eller? och sen kan ju aspekt uppgiften ta sig!

igår var jag och johanna nere på stan och inhandlade en ny stiftpenna, stift och suddigum. så vi skulle vara väl utrustade under provet. och så har jag väldans problem med att skriva med vanliga blyertspennor, så stiftpennan var lixom ett måste under provet. tror ni inte fanskapet slutade funkgera mitt under provet?? fick då låna en vanlig penna av läraren och sen satt jag och grinade resten av tiden :( .. kanske inte, men näst intill.
jag ska fan gå o lämna tillbaka pennan!!!!!!!!!!

oc väntar nu!
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0