onsdag

ursäkta för dålig uppdatering igår, men var med mr hela dagen :) och på kvällen tränade jag, sjukt jobbigt!

idag är jag ledig men blev väckt redan kl nio av att två byggkillar som spårade med ringklockan, dom hade hört att jag skulle ligga och sova och ville försäkra sig om att jag vaknade.. heh. och precis som dom sa åt mig, att jag ska pallra mig ut och springa idag, och det ska jag nog. känns inte så jätte frestande men är nog tvungen till det...

sen ska jag ner på stan och sola, kanske köpa hår färg och sen ska jag hem till sofie och våldgästa hennes garderob!

btw, har tydligen namnsdag idag, fick nyss ett grattis sms av pappa ;)
nej nu ska jag äta frukost!

hörs sen'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0