söndag

trots att går kvällen var väldigt ohändelserik så hände det endå ganska mycket, en rundtur runt halva uppsala för ingenting, men hamnade tillslut upp i en lägenhet på vaksalagatan och hela kvällen slutade med en raggarbils åktur för mig och samantha. min kväll slutade sedan kl 4 i sängen, vilket betyder att jag har sovit i 3 timmar eftersom min klocka ringde kl 7 imorse.

klubbhoppning i dag, och båda klasserna gick riktigt dåligt, men jag lyckades av lite tur hamna på en tredje plats i ena klassen. kul för mig vavava.

nu väntar sängen ganska mycket.
pusshej'


Kommentarer
Postat av: samantha

haha kvällen blev inte riiiktigt vad vi tänkt oss ;D

2008-11-16 @ 20:50:19
Postat av: ingrid

haha nej inte riktigt ;b

2008-11-17 @ 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0