söndag

fredagkvällen var en annorlunda kväll.. jag och jenny hamnade i alla fall upp här vid kl 3. och redan halv tio igår morse så begav vi oss till hästarna där vi var tills den för lilla bussen vi hyrt anlände och vi allihopa, ca 78 (?) personer begav oss till globen. och det var ju också en upplevelse i sig ;)  var inte hemma igen förän kl 1 då jag slocknade i sängen och sov ända till 6.20 imorse då klockan ringde, och då var det bara att pallra sig ut till stallet för KM. jag fick två stopp, men jag är nöjd :) dessutom våran sista tävling, så nu är det slut på det roliga...

ska gå och äta lite nu och sen åka till rrrrrobin (ha), har en känsla av att jag kommer somna ganska lätt där då jag höll på att somna stående nyss. gaaaaanska så mycket brist på sömn, även denna helg..
puss på er'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0