torsdag

idag är ingen bra dag alls, jag mår piss och är sjukt rastlös. jag hade trott att min långa fökylning/hosta skulle ha räckt för detta året. men nej inatt spydde jag, jag har ont i min kropp och har vid x antal gånger hållt på att svimma.
Har växlat mellan soffan och sängen hela dagen, växlat mellan oc och att ha sovit.

idag har jag ätit 1/3 portion med havregryns gröt, och för er som känner mig så är det sjukt lite. men mat lust är inte direkt någonting jag har just nu.
mina planer för dagen sprack och jag är lack. (ett litet julrim, kuuuul) men jag ska utmana mig själv och försöka ta mig ner på stan utan att däcka på vägen. jag hade sett fram emot den här dagen!

hoppas ni har en bättre dag än mig'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0