torsdag

idag skulle jag och pappa lämna in rådjur på rökning, och när vi kommer innan för dörren till rök stället, vet ni vad som hänger mitt framför skallen på mig? jo, SLAKTADE GRISAR. dom såg inte riktigt ut som på bilden nedan, men nästan och dom hände precis sådär! jag är egentligen inte så känslig för sånt, men det är inte varje dag man har ca 100 slaktade grisar bara en meter ifrån sig.



ialla fall så har jag tränat idag, kanske inte det bästa jag kunde göra just nu med tanke på hur jag mår. menmen :) har precis ätit och ska lägga mig i sängen och kolla på oth. IMORGON ÄR DET FREDAG :D yes. och då kommer systrami hit!
gonattpåre'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lästa förut att du har en tatuering och att du funderar på en till ? Vad är det du har nu och var har du den, och vart gjorde du den ? Vad funderar du på att göra nu ?

2008-11-07 @ 15:01:11
Postat av: ingrid

skulle vara tacksam om du inte var anonym.

2008-11-07 @ 16:41:41
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0