söndag

hade fullt upp hela dagen igår och hann inte med att skriva något mer. men efter stan fortsatte dagen med match mot årsta i allians, jag satt dessvärre på läktaren och hejjade istället, vårt lag var helt klart värda att vinna, men matchen slutade 3-3, RUTTET! men glad var jag för det och sen fick jag sofie och johanna stjuss ut till vattholma, till linn. där även samantha, emma och tess var. vi åt mat, badade badtunna och sjöng singstar. och igår var det höggrad på mobbningen om hur dålig jag är, haha.

dennis stjussade oss till tåget, men linn hade självklart kollat fel tid och tåget skulle gå halv 2 inte halv 1. men, då kom en buss och vi fick privatkörning in till stan! tur där. jag johanna och samantha åkte vidare till stenhagen där det vankades fest. vi tog sedan taxi hem runt halv fem så hemma var jag igen runt kl 5 imorse.

jätte bra kväll, och bilder kommer :)
idag ska jag plugga turism och bara slappa, kommer vara däckad runt kl nio ikväll skulle jag tro.

PUSS'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0