halloweenkväll

jag har pluggat, och om det gav resultat är en annan fråga, men jag orkar inte bry mig, jag har ont i huvudet och skulle helst av allt bara hugga av det med en yxa och sedan sparka iväg det allt vad jag har. okej så ont har jag inte, men jag har ont i halsen också. och så är jag snorig så utan mitt huvud skulle allting vara bra.
jag ringde nyss till linda och medelade tragiska nyheter, ingen match för mig imorgon. känns ju ovärt att springa runt där och yra och sedan må ännu sämmre (om det nu är möjligt).  börjar verkligen bli less på att vara sjuk, jag måste ju börja träna på allvar nu innan mönstingen, för kommer jag dit med den här kassa konditionen kommer jag inte långt..

ska snart bege mig till stallet för en halloween kväll för de yngre barnen, med ett finare ord. och det är dags för årets vistelse som spöke i den svartastoraskogen men jag ska låtsas som att jag inte alls är rädd, fast sanningen är ju den att jag är mycket räddare än vad barnen vi skrämmer är heh.  och i år får även mitt hår förbli blont hela kvällen, vi vill ju inte uppleva förra årets ångest igen, då jag fick gå till skolan med grått hår.....

senare till kvällen kanske det vankas fest, men jag ska inte förvänta mig för mycket.
då tackar väl jag för mig'

jag och anna förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0