fredag

sista dagen på praktiken idag, och skola igen på måndag. helt ärligt ska det bli skönt, har saknat skolan lite! (A) men nu har jag en dunder helg framför mig, och har lite svårt att tro att tiden ska räcka till, speciellt på söndag. men det löser sig :)

Nu ska jag plocka undan och städa på mitt rum! sen ska jag duscha&fixa mig och sedan åka ner på stan och träffa sanne för mat och shopping om jag har turen att hitta något ;)
Sen ikväll är det dags för den efterlängtade klassfesten ;) och jag har en känsla av att antingen så kommer bara hälften av klassen komma (fast alla tackat ja) eller så kommer det sluta upp i ett stort bråk. Så det är ju tur att sultan är där och håller vakt ;) haha.

ikväll är det fullast som vinner! så passa er :D
PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0