lista

nu har jag ätit mina räkor och är mätt och belåten! och i väntan på att sofie ska duscha klart svarar jag på lite frågor ;) sen ska vi se bonde söker fru och äta godis!!

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
sätter alltid på vattnet innan

2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
bara på framsidan, så jag vet var det är jag tar

3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
ja det har jag

4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
nej det har jag icke

5. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
mins inte, någon på radion.

7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
kanskenågon grupp på facebook hah

8. Vad har du för planer för helgen?
hela helgen är bokad och klar

9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
haha nej

10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
nej, men det är  ju inte ett minus heller

11. Bor du i en stad med en idrottsförening?
ganska många också

12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
beror väl på hur många barn och sånt jag får, men känns ju fel att svara på det redan nu

14. Har du fler fiender än vänner?
det har jag inte

15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
när jag var liten

16. Kan du fixa din bil?
svårt när jag inte har någon

17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Ja

18. Är du smartare än dina vänner?
smartare än vissa ialla fall ;)


20. Har du suttit i fängelse?
nej haha

21. Borde du ha gjort det?
nej

22. Tycker du om lukten av öl?
nja, inget jag gillar heller

23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
nej tror inte det, brukar inte drömma om sånt

24.Har du skänkt pengar till välgörenhet?
det har jag minsan

25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
nej

26. Har du några framtidsplaner?
det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0