lördag

Alla utom två från klassen kom igår! och jag hade en väldigt bra kväll och det tror jag att dom flesta hade :) kvällen slutade runt ett i lite knas med att ambulansen kom på besök så alla drog sig hemmåt. jag gick ner på stan och mötte krille, sen gick vi hem till honom och sov :)

imorse gick jag upp halv nio och åkte till stallet, där jag hann med och göra en hel del saker, bland annat så var det möte och smachade mandariner. och imorgon är det jag som kommer först till stallet så det är jag som öppnar upp, nu är jag lika cool som sanne :D eller?   
ska gå och duscha av mig allt smuts nu, jag känner mig inte alltför fräsch. 

solong'

bilder från igår kommer så fort johanna lägger in dom!


Kommentarer
Postat av: sanne

åh va cooool du är, du är som jag ingrid:D

2008-10-04 @ 15:29:50
URL: http://sannesweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0