lördag

går kvällen började med middag hos mig och sedan ramlade krille, anders, cemil, rikard och pärham innan för dörren och sen allt eftersom kvällen gick så ramlade lite folk ut igen och kl två åkte vi som var kvar ner på stan och gick till baren baren där jag och linn tyvär blev utkastade ;) så vi alla åkte tillbaka hit och jag blev inte av med dom förän kl halv 6 i morse. så jag har sovit 4 timmar i natt (Y) och snart är det match, känner hur bra jag kommer prestera med tanke på hur utvilad och frisk jag är.. heeeeh.

sitter och proppar i mig en banan, som dessutom är övermogen. inte okej!
nej om 10 minuter kommer pappa och hämtar mig och sedan är det match i östhammar. och till kvällen blir det lugn middag och mys med klasstjejorna :) kommer sitta perfekt!
nu måste jag byta om och så, håll tummarna för att jag inte kommer spy på planen..

vi kanske ses'


Fick hjälp av andres med att låsa dörren..

 

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAH DÖRREN VA BÄST

2008-10-25 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0