lördag kväll

matchen mot östhammar slutade 4-5, om jag inte minns fel, rättså surt faktiskt. och jag orkade mer än jag förväntat mig, dock sprang jag omkring och yrade, men det är en annan historia.  jag hann även hem i tid tills S1b kom på besök. det blev mysig middag och en keff film och när dom drog sig hemmåt kom sofie och linn hit en stund men precis som jag så sov dom inte mycket inatt så vi kom fram till att det bästa var att skippa festandet ikväll för att istället få sig lite sömn, och det var ett bra val för här sitter jag och kämpar med att hålla ögonen öppna och jag kan tala om att det inte är lätt!

eftersom man ska dra tillbaka klockan en timme inatt så är kl bara halv ett just nu så jag har lite tid till att kolla på gossip girl innan det är dags att sova. och att jag bara kommer klara av att kolla några minuter innan jag somnar har ingen betydelse.

verkar som att jag och bilddagboken är oänse om något idag.....
nej godnattpåre'

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0