måndag

idag hade vi bara en lekton och eftersom skolan erbjöd äckliga biffar så blev det lunch på subway. och en extra kaka! klockan två var det dags för kick off i musikens hus, där alla UF företag i uppsala skulle befinna sig, så vi var där och presenterade vårat företag. (som jag ska presentera här på bloggen en annan gång) och så lyssnade vi på ointresanta människor i flera timmar..

dessutom är jag lite sur, för att jag fick inte träna idag och så är mitt godis som låg och chillade på mitt rum uppätet, och INTE av mig.
och så hade jag hela tiden gått och trott att filmkunskaps uppsatsen skulle vara på 180 ord när den ska vara på 800 ord. ibland får jag verkligen till det!

jallabye'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0