vist

Hur svarar du i hemtelefonen? beror på vad klckan är, och om jag är arg eller glad.
Hur svarar du i mobiltelefonen? beror på vem som ringer.
Ringer det mycket till dig? nja, det brukar mäst vara en medelande singal där.
Ringer du mycket? nej jag kör på sms.
Vem ringde du senast? pappa.
Hur mycket pengar har du? på kortet finns en hel förmogenget.
Senast kramat? sara.
Antal timmar sömn inatt? 7
Sov du ensam? nej, alla kvalster var med.
Vem sov du hos senast? Vem sov hos dig senast? krille, sofie.
Vem vet mest om dig? jag själv.
Vem vet du mest om? mig själv.
Vad ser du fram emot? helgen.
Vad vill du ha just nu? jag vill ha lov och skåne.
Vem stör du dig på? omogna människor.
Vilken buss åker du oftast? jag åker nästan aldrig buss längre.
Vilken årstid är det nu? märks inte det?
Anser du dig själv snygg? hela tiden varje dag.
Har du varit kär? japps.
Är du kär nu?  lite smått.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad.
Vad åt du senast? choklad.
Är du polare med grannarna? nej, dom är i 80 årsåldern och det känns lite stelt.
Har du varit utomlands? ja.
Var är dina syskon just nu? på systemet eller hemma.
Vilken tid gick du upp imorse? halv åtta.
Vad gjorde du kl 2 inatt? jag sov skönare än någonsin.
Vad är det första du gör på morgonen? beror ju på vart jag är och hur jag mår osv.
Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek"? tveksamt, beror iså fall på vart det skulle vara.
Skulle du kunna i någon situation mörda någon? jag skulle kötta sönder personen.
Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr? vem vill köpa en tumme för så mycket?
Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra? titta på filmen.
Skule du kunna offra dit liv för någonting/någon? tveksamt.
Om du misstänkte att din pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hans dagbok? svårt när han inte skriver dagbok.
Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i vad skulle du göra? ta pengarna och shoppa.
Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris? om jag skulle vilja åka dit och få erbjudantet så kanske det.
Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän? rädda från vadå? min bästa vän förmodligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0