olle och träning

Medans olle gick i trasken, pratade han konstant och tyckte allmänt synd om sig själv, jag kan inte göra annat än älska den hunden!
Sen åkte jag och pappa till subway och åt, där dom mäst lama människor jag träffat fanns, sen var vi på gränby och handlade lite. Har vart och tränat också, som gick bra! så nu känns det bra inför helgen :)

det var planer för en oth kväll, men jag fick fet diss! så nu ska jag i min ensamhet välja kläder tills imorgon, vilket kan ta ett tag. annars får jag helt enkelt köpa något på stan imorgon, ska ner och träffa sanne där innan det är dags för klassfest!  och jag är råtaggad :D

 


godnatt och ha en bra fredag om vi inte hörs innan'

och så är jag lack på min mobil, kan inte skicka sms så får ha min gamla nu :(


Kommentarer
Postat av: sanne

jag måste också köpa nånting:D fullast vinner imorgon!

2008-10-02 @ 22:04:02
URL: http://sannesweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0