onsdag

idag är jag barnslig, jag dricker oboy och så jävlades jag med två som hade låst in sig på en toa i skolan idag, och vad dom gjorde där inne kan ni ju räkna ut själva. jätte omoget av mig, jag vet, men i brist på annat så finns ingen annan utväg.
imorgon har vi muntliga nationella i svenska, så nu ska jag lära mig mitt tal och hoppas att det är 5 minuter långt.. heeh.

och nu har mamma åkt så är jag ju ensam hemma och det ska jag utnyttja till 100! maaaha.  och om jag svälter ihjäl under dom här dagarna är det inget som kommer förvåna mig..
senare kommer sofie och gör mig sällskap ikväll&inatt :) så vi ska mysa med massa godis och film!
nu ska jag  göra nytta så jag hinner se lite på gossip girl med :D
höres'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0