rummet

fick göra av med lite pengar på en söt blå kofta :) sen har jag spenderat större delen av dagen framför svenska saken, så nu skulle jag bara vilja spy på det.. Sen så har jag och mamma kommit fram till att vi ska göra om på mitt rum :D ska köpa lite nya saker och kasta ut lite av det gamla. men det blir inte först förns efter lovet typ, eftersom först åker mamma bort och sen åker jag. men har något att se fram emot :)

vi hade ganska bra planer för kvällen men dom dog ut när sofie fick en läkartid 20.30 (??!) så nu blir jag hemma ikväll så ska gå och kika på one tree hill med mamma nu, sen är det gossip girl! ganska bra kväll det med :D
pussssshej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0