söndag

idag är en perfekt dag för en höst promenad. jag brukar inte tycka om någon annan årstid än sommaren, men man kan ju inte göra annat än att gilla dessa dagar utan regn, en massa sol och alla löven på marken. (som förmodligen en legist har dragit ner från träden under natten) jag tycker ialla fall att det är mysigt. eller så kanske det vore mysigt med en film dag med massa godis och trevligt sällskap?
jag får nog inget av det, eller en promenad, godis och en film kanske, men inte det andra.

dessutom försökte jag ladda hem gossip girl för att komma ifatt tvn, men då vardet bara en minut av avsnitten, varför lyckas aldrig jag?
nu ska jag klä på mig och se vad dagen har att bjuda på, iallafall grekiskabiffar.
pusssshej'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0