söndag

dagen började med en tidig morgon och slavarbete. och ganska samtigigt som regnet började, började även jag att rida. när jag väl skulle in på banan var jag lite lagom blöt kan man ju säga. men tävlingen gick bra, och jag är jätte nöjd! :) fortsatte sedan mitt slavarbete, då även teränglöpning ute i regnet ingick, my lucky day :D dagen gick rättså fort och var hemma igen vid halv fem, då kastade jag i mig maten och sedan kastade jag mig själv in i duchen och åkte sedan till johanna där sara befann sig. i johannas rum luktade det sex! vi gjorde vår anslags analys, på mean girls ;)

mitt huvud mår inte bra någonstans och min säng väntar på mig.
sovgott' 



imorgon är det skola, man får väl se fram emot det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0