söndagg

dom flesta säger att dom är dåliga på singstar, men det går inte att vara sämre än mig, för jag är dålig på riktigt. jag får ett-två tusen poäng medans alla andra får minst sex. MEN nu har jag hittat två låtar som jag till och med kan komma upp i fyra tusen poäng på. heeh. så jag är glad fastän jag alltid är tondöv och amatör.
ja det var då igår jag upptäckte mina inre tallanger på dom två enstaka låtarna, då vi sjäng singstar, snackade skit och kollade lite film. en helt okej lördagkväll.

idag hade jag tänkt åka och kolla på vår match, men jag fick ett erbjudande om att följa med till gränby så jag gör det istället! känner för att göra av med lite pengar :) sen ska jag skriva mitt svenska pm, jätte roligt, verkligen!

ha inte alltför mycket söndagsångest'

gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0