lista

och efterbliven som martin är så hade han låst ute sig själv, men vem gillar inte att sitta i trapphuset tills rumpan har domnat bort?
------

ska lägga mig i sängen och läsa turism läxan och sedan kolla på oc tills jag somnar.
och här får ni något att sysselsätta er själva med!

Brukar du:

Peta dig i näsan: när jag är lite hungrig.
Titta på dig själv i spegeln: ja, man vill ju gärna se hur man ser ut.
Gnälla: dom dagarna när jag känner för det.
Skrika: jag gillar att gallskrika så att halsen blir förstörd.
Sova: varje natt.
Ha ångest: kan hända.
Skada dig själv med flit: ibland när jag håller på att somna på lektionerna brukar jag nypa mig själv så jag ska piggna till, det gör rättså ont.
Ta mediciner du inte borde ta: kan hända att lite för många huvudvärkstabletter åker ner, men det är väl ingen medecin?
Vilja dö: nej, då kan jag inte leva livet.
Drömma mardrömmar: konstigt nog har jag aldrig gjort det.
Drömma sexdrömmar: Ja, men det händer inte alltför ofta.
Ta droger: "because i got high"
Försöka vara annorlunda: nej jag är.
Klä dig i svart: självklart.
Gå till kyrkan: nej.
Gå i skolan: 5 dagar i veckan.
Röka: ja
Ha sex: ja
Ljuga: försöker undvika det.
Hata folk: kan hända.
Lita på folk: nja.


Vem:

Saknar du: krille
Vill du döda: flugan som flyger omkring här hemma. (fortfarande)
Rörde dig sist: martin
Vill du slå: spelar ingen roll.
Kysste dig sist: krille
Vill du kittla: ingen
Kramade du sist: sofie
Vill du prata med: rikard
Skrek du på sist: jag skriker inte på folk.
Vill du vara som: mig själv.
Vill du bli galet full med: sofie och linn.
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma.
Fick du sms från senast: martin.
Ringde dig senast: madre.
Är snyggast på jorden: olle.


Har du:

Tvångstankar: ja, men inte lika mycket som förut.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: ja, men vi vet inte vad det är än.
Färgat håret: det har jag minsan.
Några piercings: Öron, tragus, navel.
Egen dator: ja
Bra självförtroende: nej
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Gjort något olagligt: ja


Hur:

Går du: snabbt
Tjänar du pengar: studiebidrag....... och stallet
Ofta diskar du: sådant har jag en diskmaskin till.
Ofta städar du: för sällan.
Ofta träffar du din familj: mamma oftast dagligen, pappa några gånger i veckan, sys lite då&då


Tror du:

Att du kommer bli något: jag är väl förhoppningsvis redan något?
På gud: Nej det gör jag inte.
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: mina närmaste vänner gör nog det, men andra gör det säkert inte.
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: nej jag tror inte att dom har någon hjärna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du prata med: rikard. vrf ?:P

2008-10-08 @ 18:03:06
Postat av: ingrid

varför inte?

2008-10-08 @ 20:32:29
URL: http://iingridpersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att ni inte känner varandra? :P Du har aldrig träffat honom ?

2008-10-08 @ 21:38:58
Postat av: ingrid

för det första, vet du äns vilken rikard jag pratar om? och för det andra, jo det har jag.

2008-10-08 @ 22:05:41
Postat av: Anonym

han som du har börjat snacka med från vittinge va?

2008-10-10 @ 07:42:07
Postat av: ingrid

japp. synd att du inte viste att vi träffat varandra ;b

2008-10-10 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0