torsdag fortfarande vaaaahh

sa till jenny innan idag att vi inte haft något prov i skolan än, och att det var först efter lovet det första är. men kom på att vi har ju faktiskt filmkunskapsprov imorgon, men det kan man ju inte plugga till så det räknas nog inte..
och idag var jag på biltema, vad tror ni att jag såg? jo en snygg kille, det är ju sjukt. hah en kul sak hände när jag var där, fick ett telefonsamtal från en sofie i mitt lag som frågade hur det var med mig och så, och pinsamt nog viste inte jag att vi hade en sofie i vårt lag. heehheheheheh. så hade ingen som helst aning om vem det var jag pratade med tills jag senare frågade anna så fick hon förklara för mig. heeeeeeeh.
träningen idag gick jätte bra och nu är det bara att börja längta till KM!

har inga som helst planer för imorgon och förmodligen får jag sitta hemma och gråta hela kvällen eftersom typ alla ska ut och jag har ju inte åldern inne än... men nu är det bara 36 dagar kvar :D

puss godnatt'


Kommentarer
Postat av: linda

hejaa ingrid & monarch på km :)

2008-10-17 @ 21:06:33
Postat av: ingrid

ja :D

2008-10-17 @ 21:46:55
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0