torsdag

pluggandet gick inget vidare, mamma drog istället med mig till gränby så jag kunde slösa lite pengar, men det gillas skarpt. sen kom pappa dit och hämtade mig så jag kunde följa med till ultuna, sen har jag tränat i 3 timmar och var helt sjukt trött när jag var klar. men det är ju bra!
jag blir galen på att jag aldrig blir frisk, det är bara värre nu också. har fått ont i halsen och är jätte förkyld. som om inte hostan jag haft i 7 veckor räckte...

en sak som min kusin sa här om dagen var att om man, som jag, tar sina p-piller på kvällen och sedan dricker och råkar spy (som är mycket möjligt) så kan man ju faktiskt spy upp tabletten.
tänk på det!

eftersom jag inte har något bättre för mig nu så ska jag bygga ihop mitt skrivbord hade jag tänkt. imorgon ska jag upp tidigt för att ringa till tingrätten, jag, sanne och eve ska på rättegång!
godnattpåre'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0