lista

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: bara bra
Är det nåt du absolut inte äter: hamburgerkött
Kläder just nu: bh och trosor
Musik just nu: tvn
Vad sa du senast: tack
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: renässansen
Längd och vikt: 170, vikt är personligt
Hur många kuddar sover du med: tre
Favoritväder: soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: någon, mobilen och lypsyl
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: både och
Vem är viktigast för dig: familjen olle och vännerna
Tror på liv på andra planeter: japp
Kommer du ihåg din första kärlek: självklart
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid i ett förhållande: ja det gör jag
Hur många barn har du/vill du ha: 2-3
Bio eller promenad: beror på med vem och väder
Snarkar du? nej, aldrig någon som sagt det iaf
Rädd för insekter? inte rädd, men dom är ju inte mysiga
Äckligaste insekten: Fästingar
Bästa bok? gossip girl
Vad vill du jobba som? polis
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) både och
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej
Hur många syskon har du? ett
Vad är du mest rädd för? skogen
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? det ska den som lagar den göra
Gillar du att sjunga? javars
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? ekonomi, 3an, för jag inte viste vad jag skulle välja
Anser du att du är stark? ja
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? håller andan eller skrämmer mig själv
Röker du? kan hända
Snusar du? nej
Kaffe, te eller inget? te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0