torsdag

idag kommer det bli dålig uppdatering och jag har heller inget vettigt att säga, jag sitter mäst och väntar på att den här lektionen ska ta slut så att jag kan få gå på svenskan och hålla mitt så kallade "tal" och sedan gå hem och grina lite. och i brist på annat så ska jag med olle idag igen och ikväll är det tre timmars träning på g. är inte riktigt lika taggad eftersom min hosta är mig hack i häl.
och har ni hört på värre; att om man inte sjöljer ur munnen efter varje gång man använt ena av mina astma medeciner så kan man få svamp i munnen, helt sjukt äckligt och väldigt dåligt att dom inte informerade mig om det. jag är inte direkt typen som läser på instruktionerna över en inhalator när jag redan har flera stycken...

nej nu ska jag skriva lite om paris, för ovanlighetens skull...... och håll tummarna för mig på svenskan!
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0