tordsdag

var hemma  vid kl nio igår, och då spred jag och mamma många bra planer om min födelsedag och mitt rum :) min dator strejkade dock igår fastän jag bad och bönade, så tillsslut gav jag upp och la mig för att sova istället.
idag har vi varit på ikea och köpt ett nytt skrivbord till mig :) kommer nog bild sen när jag haft tid och ork till att montera upp de. fick även ett par nya stövlar av mamma, jag har ju råkat tappat sulorna lite halvt på mina andra ;) heeh.
freddie är här nu så vi har fikat och så, och nu had jag tänkt plugga lite! för sen ska jag och pappa till ultuna med olle, och sen är det tre timmars träning ikväll, ska bli väldigt skönt!

vi hörs'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0