lista

Vilket land kommer du ifrån? : Sverige
Din mobiltelefon? : sony ericsson k600i
Vem vet mest om dig? : jag
Vad vill du ha just nu? : mat
Vilka sjukdomar har du? : inga
Sängdags: ikväll blir det sent
Fobier? : skogen
Känner du en snygg kille? : jag känner många snyggingar
Brukar du svara på kontaktannonser? : nej jag skickar in mina egna istället
Åsikt om jultomten: han är ful
Vad skulle du vilja beta om du själv fick välja? : godis
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? : olle
Mjölk i kaffet? : inget kaffe alls
Röker du? : ja när jag känner för det
Sjunger du? : bara vid speciella tillfällen ;)
Duschar du dagligen? : ja, annars är man äcklig
Har du varit kär? : jap :)
Vill du gå på högskola? : ja annars lär jag ju inte komma långt
Kommer du överens med dina föräldrar? : om jag vill så :P
Vad vill du arbeta med när du blir stor? : polis
Din hårfärg och frisyr? : blond, halv långt tråkigt
Skorna du hade på dig idag? : svarta tygskor
Kläderna du har på dig idag? : mjukisar, inte valt till kvällen än
Favoritfärg på kläder? : olika!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? : massa fina klänningar
Tatueringar du har? : en
Piercingar du har? : två
Din perfekta pizza? : ingen pizza
Randigt, rutigt eller blommigt? : jag är 17 år och du har blommigblus
Favorutdjur? : olle
Favoritparfym? : röda herr lacoste
Favoritbyxor? : leggins
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du? : när tillfället tillåter dricker jag allt och mycket
Hur svarar du i telefonen hemma? : beror på humör och tidpungt.
Hur svarar du i mobilen? : beror på vem som ringer
Vem ringde dig senast? : sofiie
Senast kramat? : linn
Senast pussat? : olle
Senast hånglat med? : krille
Druckit alkohol den senaste månaden? : senast förra helgen
Varit på dejt den senaste månaden? : dejt och dejt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0