fredag

jag känner mig så otroligt stressad över den här helgen. jag har saker att göra hela tiden och kommer knappt hinna sova. vilket jag egentligen borde göra just nu för att orka med morgondagen.
imorgon ska jag ställa klockan tidigt, vet inte hur tidigt än, ska åka till stallet och fixa massa saker och sedan fort hem och hämta grejor och vidare till allians för en match mot nyby kl 2. stressa genom den matchen för att sedan duscha det snabbaste jag kan och sedan direkt till sofie för att börja kvällen där med henne och linn :) och vart den slutar är än oklart. men sedan avsluta kvällen rättså tidigt för att sedan gå upp halv sju på söndag. great.
och så måste jag hinna packa mina saker imorgon med.

idag har jag ialla fall varit och käkat middag och chillat hemma hos charlotte! kul att se att hon mår bra nu :)
nu ska jag sooova.
godnatt&ha en bra helg'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0