fredag

sista dagen i skolan innan vi i E3a går på praktik och missar TRE lediga dagar. det har tagit väldigt hårt på mig, men blev bättre idag då vi fick reda på att vi får ta ledigt från praktiken en av dagarna ;) ha! dagen var allmänt seg och efter vi slutat gick jag ner på stan i sällskap av sanne och samantha, kikade i två affärer innan jag behav mig hem igen, en t-shirt rikare :) och jag gick hem!
när jag väl var hemma så skulle jag se vad mamma hade gjort för mat till mig, men till min förvåning var spisen tom, och när jag öppnar kylskåpet så upptäcker jag att där inte heller finns någon mat. och jag blev seriöst helt ställd, så jag gick ut från köket och sedan in igen för att kolla en extra gång. men jag hittade ingen mat :O så jag fick ringa så hon kunde förklara sig. men hon hade inte haft tid så jag får äta på donken istället ;D ska bara hitta någon som följer med!

puss'

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahhahha, hungriga, jävla människa

2008-09-20 @ 16:01:54
URL: http://www.missg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0