lördag

jag och mina två homies var ju som sagt på bio igår, såg på patrik 1,5 (jag har alltid trott att den hette praktik 1,5) den var lika bra som alla andra har beskrivit den! man ville nog bara spy lite på bög sex.

sitter här och suger på en klubba, har jätte skitigt hår och har i desperat försök lagt ut min jacka på tradera också. ska bara äta upp min klubba sen är det duschen som gäller och sen så ska jag ringa och fråga när bebisolle kommer! :) han och jag ska myyysa hela natten sen :D

dessutom mår jag jätte illa, det bådar inte gott. det står faktisk en hel tårta och väntar på att bli upp äten :O 
duschen kallar på mig'


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahahhahaha cp, praktik 1,5. det vore ioförsig ngåot.



hörru, vi måste fixa film och grejer. har du några förslag?

2008-09-27 @ 11:04:37
URL: http://missg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0